Nekad Abbeeeeh | Medlem ansökning (vemvar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbeeeeh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbeeeeh

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malick Junior 31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, Kaxig, Flörtig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer från Brasilien där tanken var att bli fotbollsproffs men det inte vägen, så då flytta han till Unive och försöker etablera sig där genom att jobba sig alltid uppåt i karriären hela tiden. Vilket kan vara kriminellt eller inte, pengar är syftet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ett seriöst roleplay där man samtidigt är väldigt driven, lite oseriös ibland och skämtar och väldigt flörtig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara fokuserar på sin egen fördel, utan också ser till att alla inblandade får en bra och realistisk RP-upplevelse. Det handlar om att acceptera konsekvenser, inte powergamea eller metagamea, och att låta situationer utvecklas naturligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit mot reglerna än på Unive, vill heller försöka att inte göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: tex om du ser på en stream att någon planerar ett rån och sedan går dit i spelet för att stoppa dem. Combat logging: tex om du är i en skottlossning och loggar ut för att slippa dö.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har en twitch kanal med 6000 följare där jag kan skapa roligt content på unive

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär , Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Bakgrund och framtidsplaner för Malick:
Malick Junior föddes och växte upp i de livliga gatorna i Rio de Janeiro, Brasilien. Hans barndom präglades av fotboll, en passion han delade med miljontals andra unga drömmare i favelorna. Med en boll vid fötterna var han en naturbegåvning, och framtiden såg ljus ut. Han tränade hårt och fick möjligheten att spela i ett ungdomsakademilag knutet till en av de större brasilianska klubbarna. Men livet i favelan är oförutsägbart, och en skada satte stopp för hans drömmar om att bli proffs.

Utan framtidsutsikter och med ett växande behov av pengar insåg Malick att han behövde en ny väg. Brasilien var inte längre ett alternativ. Med hjälp av några kontakter lyckades han ta sig till Unive – en stad full av möjligheter, där den som är villig att kämpa kan nå toppen. För Malick fanns bara en regel: pengar går före allt. Han ville klättra, oavsett om det var genom hederligt arbete eller genom att spela spelet på gatorna.

Till en början tog han småjobb – DHL, Postnord, Skattejägare – men lönerna var knappa och framtidsutsikterna dystra. Han insåg snabbt att det fanns mer lukrativa möjligheter i stadens skuggor. Småbluffar, olagliga gatutävlingar och smuggling blev en del av hans vardag. Med tiden byggde han upp ett rykte som en man som kunde lösa problem – för rätt pris.

Men Malick vill mer. Han är inte nöjd med småpengar och kortsiktiga vinster. Han vill bygga ett imperium, och han är redo att göra vad som krävs för att nå dit. I Unive finns det inga gränser, bara de du själv sätter. Och för Malick Junior finns inga gränser.

Vad kan jag bidra med till serverns RP:
Jag bidrar med ett seriöst och engagerande rp där jag verkligen går in i min karaktär och skapar en levande och dynamisk spelupplevelse. Samtidigt har jag en väldigt driven inställning och ser till att utveckla både min egen karaktär och de historier jag är en del av. Jag gillar att balansera allvaret med en lättsam och skämtsam ton när det passar, vilket skapar en mer realistisk och underhållande atmosfär. Dessutom har jag en flirtig sida som kan leda till intressanta och oväntade interaktioner, vilket ger extra krydda till spelet och öppnar upp för nya berättelser och relationer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka