Nekad Vager22 | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vager22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vager

Vad är ditt discord namn? vg00q1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jalle andersson, 18 bast

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, seriös och noggrann

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt namn är JAlle Andersson och det jag fick lära mig va att man hade ba sig själv. helt enkelt man behöver klara sig själv utan nåns hjhälp. gatan va skolan och familj va grabbarna för mig. jag började tidigt med skitlite smågrejer jani förs tbaxade moppar sålde nån lur och gjorde cash men såklart finns det alltid slut på nånting ja rulla me fuckedd up pers jani fel pers vi gjorde grejer vi inte borde göra jag hamna i problem, fick smaka på systemet satt inne hvb tills jag kom ut nyss men det var en wake upp call för mig. nu är jag i staden försöker göra om mitt liv , ja erkänner jag är inte perfekt menb jag har lärt mig av mina misstag och jag vet hur det är att ha ingenting och nu vill jag bygga nått påriktigt ja tänker vara egen inte som andra, vem vet. kanske jobbar som polis hahahålla koll på staden och ha respekt. jae inte här för att leka nån ängel för det är jag inte ja har gjort skit men jag står för det ja kommer med lojalitet och kommer med hunger jag är redo förr att bidra till den hära servern med äklta rp en karaktär som inte e bara där för att lalla men för ha en sjuk rp så låt Jalle Andersson joina så kommer det ske en galenb förändring och

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till jätte roligt och socialt rp där jag kan prata, va seriös och ha bra rp inte lalla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att du inte ska alltid försöka vinna själv i varje situation utan iblandlåta andra lyckas för att göra rpandet mer social och roligare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har bara en gång och då´va ja liten eller alltså ny till hela fivem grejen men efter jag sog hur seriöst det va så bad jag om ursäkt och gjorde aldrig om nått sånt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex rdm där man inte får döda nån utan nån giltig rp andleding och fearp där man ska värna för sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ni kommer inte ångra er

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka