Accepterad Aadel | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aadel

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357508956/

Ditt Hex-ID: steam:110000117ad735c

Vad är din discord tagg? walidmendez_32628

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: image malaika.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag hanterade situationen på ett sätt som kanske inte var enligt reglerna. När någon följde efter mig och mina vänner blev jag frustrerad och valde att skjuta personen för att få ett slut på det. Nu inser jag att det inte var det bästa sättet att hantera situationen och att jag borde ha försökt lösa det genom bra rp istället istället för att använda våld.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag och mina vänner blivit förföljda av en annan spelare under en längre tid. Vi försökte flera gånger att undvika honom genom att köra bort eller byta riktning men han slutade inte följa efter oss. Situationen började kännas stressande och frustrerande och jag tolkade det som att han inte skulle ge sig. För att få ett slut på det hela klev jag ur bilen och sköt mot honom för att markera att vi inte ville ha mer kontakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår nu att bannen inte var felaktig utan ett resultat av mitt eget agerande. Jag sköt en spelare som följde efter oss, och även om jag då trodde att det skulle stoppa situationen, men nu inser jag att jag hanterade det på fel sätt enligt serverns regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ser nu att jag kunde ha hanterat situationen på flera andra sätt istället för att skjuta. Till exempel kunde jag ha försökt lösa situationen genom att prata med personen och fråga varför han följde efter oss. Om det inte hade hjälpt kunde jag ha försökt undvika honom på ett mer kreativt sätt kanske genom att köra till en plats där jag kunde få hjälp från andra spelare.
Dessutom kunde jag ha kontaktat staff för att få hjälp om jag upplevde situationen som störande eller över gränsen för vad som är tillåtet. Att använda våld borde ha varit en sista utväg och jag inser nu att jag kunde ha löst det på ett sätt som varit mer i linje med serverns regler och RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har definitivt lärt mig en hel del av den här bannen. Jag förstår nu vikten av att tänka igenom mina handlingar och lösa situationer på ett sätt som respekterar serverns regler och rp. Jag har lärt mig att våld inte alltid är det bästa sättet att hantera problem, även om situationen känns frustrerande. Jag har också insett hur viktigt det är att hitta alternativa lösningar som att försöka prata med andra spelare eller be om hjälp från staff om situationen inte känns hanterbar. Den här erfarenheten har verkligen gjort mig mer medveten om hur jag kan bidra till bättre rp på servern och jag är redo att visa det om jag får chansen att komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.
 
Tillbaka
Top