Antagen A1. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: a1mhmm

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag vill det bästa för servern. Jag har varit medlemskaps ansvarig innan och gillar att ha en större uppgift på servern. Tycker även att jag skötte mig bra och var väldigt aktiv under min tid som MA så tror att jag skulle passa väldigt bra som staff. Jag tyckte det var väldigt kul som MA att specca runt och ta reports ibland när jag hade tid om jag inte hållde på med intervjuer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det behövs mer aktivitet inom kriminell området och behövs mer folk som speccar oftare. Jag kan påverka det då jag är väldigt aktiv och tycket det är roligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca mer och för dem som är Kriminell ansvariga vara mer aktiverade i till exempel discord roller i kriminell discorden och hålla koll mycket på folk i typ grove street för där kan det ske mycket shoot on sights osv. Det gäller också att visa framfötterna och lägga bans om det behöver även krim varningar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja men det är väll mycket om att vara trevlig och visa att man bryr sig om servern och att inte vara lat. Även att möta varje individ i support men ett positivt och trevligt bemötande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Blir nog knappt rp om jag blir staff. Men det kommer såklart lösa sig med mitt privat liv om jag blir staff. Kommer ju såklart vara väldigt aktiv men kommer också behöva sköta mitt privat liv under tiden jag är staff. Är nog aktiv på datorn 3-7 timmar under vardagar men under helger/lov så blir det såklart längre.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade i 3 månader innan jag blev bannad men är nu tillbaka starkare och mer skärpt. Lärde mig av misstagen jag gjorde vilket fick mig att inse att det behövs mer koll i spec som jag skrev innan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag har dock varit MA och skötte mig väldigt bra som det. Men kan ganska många commands. Vilket jag visar nedanför

-/spec
-/goto ID
-/bring ID
-/skin ID
-/sc skriver i staff chat
-/dv tar bort fordon
-/tpm teleportar till din waypoint
-/kick ID Anledning
-/ban ID/HEX Längd Anlednind (har jag för mig)

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte vad jag vet just nu.

Senast ändrad:
!b

!b

!b

!b

!b

b

b

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka