Inaktuell A1. | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: a1an_1

Ange ditt födelsedatum 4 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är väldigt rutinerad och aktiv. Har också ett väldigt stort intresse för att hjälpa till på servern. Nu har jag varit MA ett litet tag men känner att jag vill bli staff för att jag vill lägga en större påverkan till servern och hjälpa på ett annat sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket support ärenden som inte tas och mycket lall. Samt krim rpn mycket skottlossningar och mycket shoot on sight osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hjälpa varandra i support och hålla mycket koll ingame så det inte sker att folk lallar. För att kunna påverka detta så kan man sitta mycket i support o ta ärenden som dras folk till väntrum.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vara trevlig i staff samtal och i support. Samt vara väldigt aktiv skulle jag säga, det gäller också att inte vara partisk man ska vara rättvis mot alla och se/höra allas sida innan man tar beslut.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som jag har gjort nu att jag rpar på kvällen och gör mycket staff arbete under dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 2 månader snart 3

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har lite då jag är MA nu och har speccat runt ganska mycket.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte vad jag vet just nu.

+++Rep mogen, Aktiv och kompitent staff. En väldigt King MA Förtjönar att bli staff

Mvh Astoon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka