Nekad _Theo_ | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Theo_

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
7
Ditt discord namn: _theo_0607

Ditt Hex-ID: 11000014637fad4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + Test medlem

Vem/vilka tog beslutet? Zeno

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet varför beslutet togs och jag förstår det till 100%. Det var helt rätt att dra mina roller av det som Zeno såg. Men det som jag inte fick chansen att berätta eller visa var det som hände innan. Jag fick indragen för shoot on sight. Dem stod och campade vårat hus och hade skjutit mot våra grabbar bara någon minut tidigare, därför hoppade jag ut och sköt dem direkt vilket var otroligt efterblivet. Just i stunden tänkte jag inte särskilt mycket eftersom allt gick väldigt snabbt och jag tänkte inte direkt vad mina handlingar skulle få för konsekvenser. Jag vet att det var helt fel och jag ångrar det grovt.

Hur är beslutet felaktigt? Det var rätt av det Zeno såg men jag tycker och hoppas att jag kan få en till chans att bevisa mig eftersom jag fick medlem + krim bara ungefär någon timme innan och försöker fortfarande lära mig mer inom regler och krim rpn även om det är mitt ansvar att hålla koll på det. Jag gjorde helt fel med att jag sköt dem vilket blev som en shoot on sight men grejen var att dem skjutit precis innan men jag fattar till 100% varför det blev som det blev med mina roller men jag hoppas verkligen att jag skulle kunna få en sista chans att bättra mig. En chans att visa att jag inte hamnar i skottscenarion så ofta, att jag inte är en problemspelare och att jag verkligen vill bättra mig. En sista chans skulle verkligen varit otroligt schysst och jag skulle respektera det helt. Jag hoppas bara att jag kan få tillbaka test medlem och krim, krim varningar och ban kan jag ta emot för att lära mig, men önskar verkligen att jag kan få en sista chans att visa mig bättre inom rpn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jgixAgy7DCa-meI6g?invite=cr-MSxaWUQsMjEzMzgzNjM3LA I detta clippet hör man även att jag säger att dem skjutit på oss nyss.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka