Nekad Esak2snabb4u | Beslut Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Ditt discord namn: Esak2snabb4u

Ditt Hex-ID: steam:11000016d7229b7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen test medlem och krim

Vem/vilka tog beslutet? Sweolsson

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hoppade ur bilen och sköt on sight. Jag och mina vänner åkte i varsin bil ( vi var 3 bilar ) då såg vi oppsen och vi alla tänkte direkt att vi tar dem så vi sa det till varann. Vi fick han följa efter oss in i en gränd sen ställe jag mig framför han och hoppade ut men han försökte fly så jag smällde föraren rakt i huvudet så han dog. Jag fattar att det ör shoot on sight men i det tillfället tänkte jag bara att jag inte skulle låta dem fly en gång till för dem har rånat skjutit och hotat oss flera gånger förut. Jag kan erkänna att det var shoot on sight men sen hade han liksom mycket bättre bil en oss och vi såg ju direkt att han kommer inte stanna så jag tyckte att det var det enda jag kunnat göra för att få dem och stanna men jag fattar att jag fick indragna roller och bann för det var shoot on sight.

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte direkt felaktigt men tycker inte jag borde få så mycket straff för alla gör så på Unive och om vi inte skulle ha skjutit skulle han ju komma iväg och vi tänker ju inte låta han fly efter allt dem gjort mot oss. Men som sagt det var shoot on sight och istället för att skjuta föraren skulle jag inte skjutit alls eller typ skjuta punka på däcken så det hade varit svårt för han att sticka.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Mitt perspektiv. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jvHkQPbAv2lw1zFqJ?invite=cr-MSxVZm4sMjMwOTg2MDc0LA Hans perspektiv https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jvHkYXjrfvAvDCzrk?invite=cr-MSx5eWEsNDMzOTgxMjcs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka