Nekad ?zami | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

?zami

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Ditt discord namn: d.zami

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning

Vem/vilka tog beslutet? Realpaolo och lk040

Varför tror du själv att beslutet togs?
Börjar med att han sitter och anklagar mig för saker som inte stämmer, han ber mig komma support vilket jag gör, jag förklarar hela min sida och visar klipp på varför jag gjorde som jag gjorde och tillslut så förstod LK040 varför jag tog mitt beslut att göra som jag gjorde men efter åt typ 10 minuter efter så ändrar han sitt beslut helt plötsligt och så ska jag tydligen få en krim varning för något jag inte ens gjort och då så vägrar han prata med mig igen och sätter återgärder utan att prata med mig. Det känns som att folk har sina egna uppfattningar av regeln shoot on sight vilket är otroligt skevt utan man ska utgå ifrån det som står på forumet. Shoot on sight är ju när man skjuter någon helt oprovocerat utan att prata med dem. Men enligt LK040 så är det tydligen inte så utan han börjar göra om reglerna i support istället och kommer med massa skit argument bara för att ge återgärder. Samma sak med RealPaolo23 . Riktigt skevt att man kommer bra överens i support med varandra men helt plötsligt ändrar si

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom det inte var jag som tog första skottet utan det var någon från motparten som började skjuta vilket hörs i klippsen och då väljer jag att hoppa ut och skjuta mot sydow eftersom han är allierad med motparten och var där för att skjuta oss men då ska jag få krim varning för shoot on sight när jag för det första pratade med honom innan jag hoppade ut och skjöt samt att de inte var jag som tog första skottet.
Om våra rivaler skjuter ner mina grabbar är det klart jag måste agera och försöka få ner så många så möjligt? Sen är det lustigt att jag får varning för shoot on sight när jag hade anledningar samt ett bakomliggande scenario dessutom hälsade vi på varandra innan jag skjöt honom och jag ser inget fel med det då jag så bakom oss att dem dödade mina grabbar och då döda ja en av dem, visst fanns det andra sätt att hantera sånna scenarion men om jag försöker kidnappa honom så riskerar jag flera grabbar i mitt gängs liv och det är ju inte smart, som vissa brukar säga " Tand för tand " Om ferrarin inte hade hoppat ut och skjutit hade jag inte heller hoppat ut o skjutit direkt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klippsen bör finnas ner dokumenterade

Senast ändrad:
Att staffs har olika uppfattningar av shoot on sight är otroligt skevt då alla säger olika saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka