Nekad _Arvid | Ban överklagan (SammEOOOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Arvid

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362846395/

Ditt Hex-ID: 110000117fee4bb

Vad är din discord tagg? Arvid#7002

Vem var det som bannade dig? Lil Mackish

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Dålig rp nivå hänvisas till Snöstaden"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i början när jag rpade på Snöstaen, var mitt rpande på en ganska dålig nivå. Det var min första dag på rp, så jag var riktigt dålig. Jag spelade endast på Snöstaden ett kort tag innan jag bytte server. Staff vet att jag i början av mitt rpande var väldigt dålig, så jag förstår om de inte tyckte jag hade det som krävs för att spela på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte innne på servern när jag blev bannad, därför vet jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att Staffs bedömning var rätt, jag rpade dåligt i början och mitt rpande var för dåligt för servern. Jag förstår därför varför de valde att banna mig från servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för VDM en gång när jag råkade köra in i min kompis permobil. Den bannen varade bara i 10-15 minuter, då jag förklarade att det inte var min mening. Jag har även blivit bannad när jag fick skjuts av nån i polisuniform, som utgav sig för att vara en polis, som körde rakt ut för ett stup. Staff bannade mig här då de trodde jag kände personen i bilen som var lallaren som snott polisbilen och kört ut för stupet. Sedan unbannade Staff mig även här då de senare förstod att så var inte fallet. Sluterligen så var min första bann pga "lall" då jag rpade på en dålig nivå, vilket var enligt mig en giltig bann som jag förkänade, då jag rpade väldigt dåligt i början

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på en bättre nivå innan och kollat på youtube videos om allt man borde lära sig innan man börjar spela på Unive. Som till exempel alla regler, sunt förnuft, osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min bann. Jag har kollat på många andra som rpar, bland annat Cosmo_bt, dalabrudenn, QuenTiki, mm. Jag har lärt mig hur man rpar ordentligt och jag har dessutom sett till att lära mig ALLA regler. Jag tycker därmed jag borde få en sista chans att visa att jag kan rpa på ett bra sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka