Accepterad SaabLover4Life | Ban Överklagan [ZeRo_Br1ks]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-asfalt-66qh — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: droppar vapen ur bil när han är kidnappad
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Ja jag blev nerskottat i Grovestreet av Dmg och deras allians där jag sen efter jag blev nedskottat rpade på att jag slängde iväg vapnet men... det sket sig efter att man såg att min karaktär fof höll i vapnet när de plocka upp mig.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar full ansvar för de jag gjort. Jag borde ha rpat bättre och inte rpat på något som sen visade sig var en dålig rpande. Jag tar fullt ansvar för det och jag kommer att förbättra mig när de kommer till sånna sitvationer.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att de jag gjorde var fel och att jag kommer förbättra just den delen då den är viktigt ifall man ska utföra en sån rpa scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag har spelat på Unive i cirka 3-4 år nu och jag har ALLTID lärt mig för lilla minsta bann jag fått, jag nu hade lyckats att inte bli bannad på en hel månad innan denna ban medans att jag hade suttit och spelat aktivt nästan varje dag som krim på Unive. Och bara där tycker jag att de bevisar på vilken bra rpare jag är och att man ibland gör misstag som man sen kommer ångra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka