Nekad svampbob67 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampbob67

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ban-referens
apdyku — FiveM, Permanent
Anledning: Mutförsök samt uppmaning till korruption.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag skrev min överklagan och försökte förklara situationen kring min ban. jag hade ingen intention att muta eller påverka någon staff på något sätt. om något jag skrev uppfattades så ber jag om ursäkt för missförståndet, men det var aldrig min mening. Jag försökte bara förklara mig och få en chans att komma tillbaka till servern

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för det jag skrev, men jag vill också förtydliga att jag aldrig försökte muta någon staff. om något jag skrev kunde tolkas på fel sätt så förstår jag det och jag borde ha varit tydligare.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att vara mycket tydligare när jag skriver överklaganden och att tänka igenom hur saker kan tolkas. i framtiden kommer jag formulera mig mer seriöst och tydligt så att inga missförstånd uppstår.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag inte hade någon dålig avsikt eller dåligt rpande och verkligen vill fortsätta spela på servern. Jag gillar servern och vill kunna bidra till bra RP och följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir. om denna blir nekad vill jag ha en förklaring också, tack.

Sluta spamma överklagningar en om dagen räcker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka