Nekad _Aran_ | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Aran_

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad är ditt discord namn? sickandj

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Samme och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Snäll, Boss

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Samme och är 25 år gammal. Jag växte upp i Vårby med min mamma och mina två äldre bröder. Vi hade det ganska svårt hemma. Min pappa var inte med i bilden, så det var bara mamma som tog hand om oss. Hon hade inget jobb och vi levde på bidrag. När jag var liten älskade jag att spela fotboll. Jag tänkte aldrig på att vi hade ont om pengar. Jag fick alltid kläder och fotbollsskor av mina bröder, så jag kände mig som alla andra barn. Men det jag inte visste då var att mina bröder hade börjat göra brott för att få in pengar och kunna köpa mat. När jag blev äldre tappade jag intresset för fotbollen. Jag började istället vara med mina bröder och deras äldre vänner. Efter ett tag började jag själv göra små brott. Först snodde jag mopeder och senare började jag beckna åt mina bröder. Det var så jag drogs in i den kriminella världen och hur min kriminella bana började.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket bättre RP och mycket roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela så att man själv ska vinna i alla scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope, Har 0 banns

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Clogg innebär att man lämnar servern mitt under ett scenario för att undvika konsekvenser eller fortsätta RP. Powergaming innebär att man gör orealistiska handlingar som inte hade fungerat i verkligheten. Metagaming innebär att man använder information som ens karaktär egentligen inte har tillgång till i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad ansökan
Anledning: Plagiat.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka