Accepterad 9Olle | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9Olle

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196165637/

Ditt Hex-ID: 110000149aa5605

Vad är din discord tagg? olle.#5800

Vem var det som bannade dig? jojo aye

Bild på banmeddelande: unive bannad jojo aye.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stod och sa en sak som egentligen är ooc, alltså att jag försade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod och snackade vi ett annat gäng, där jag påträffade en gammal vän. När jag träffade han förut såg han annorlunda ut, då valde jag att påpeka och fråga varför han såg ut så. Istället för att använda ordet ansiktsoperation, plastikoperation försade jag mig och sade ordet "ped" vilket absolut inte är okej, Det klassas som ooc, vilket jag vet. Jag insåg direkt vad jag sade och skrev ut i ooc-chatten att jag råkade försäga mig. Senare kanske 1 minut blir jag bannad av jojo aye.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är inte felaktig utan den är korrekt lagd utav jojo aye.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka en extra gång över vad jag skulle säga för att försäkra mig om att det inte ska förekomma sådana misstag. Alltså vara mer noggrann och fokuserad på Rp:andet för att detta ej ska hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska vara noggrann, uppmärksam när jag rpar och pratar med folk för att minska risken för sådana misstag som jag begick. Jag ska även tänka en extra gång över vad jag ska säga. Det för att samma anledning.
Nu när jag lärt mig detta kommer det inte ske, det kommer även bidra till att min rp kommer bli mer kvalitativ.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka