mario12345
Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände Jag blev permanent bannad för att ha skrivit n-ordet i OOC-chatten
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag. Ordet jag använde är kränkande och hör inte hemma i servern varken i spel eller utanför. Jag förstår att servern måste ha nolltolerans mot rasism för att alla spelare ska känna sig trygga.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att ord verkligen har konsekvenser Det jag skrev var respektlöst och sårande och jag förstår nu att sådant språk inte hör hemma någonstans särskilt inte i servern där alla ska känna sig trygga och välkomna Jag har också insett att reglerna finns av en anledning och att det är mitt ansvar att följa dem oavsett situation.
Det jag hade kunnat göra annorlunda är att tänka efter innan jag skrev något överhuvudtaget. Om jag var irriterad eller skämtade på ett dåligt sätt borde jag bara ha låtit bli att skriva Jag hade kunnat visa mer mognad och respekt, både mot spelare och staff
I efterhand skäms jag över mitt beteende Det var ett dåligt omdöme från min sida och jag har verkligen tagit till mig av det här misstaget.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att det är svårt att tro på mig men jag ber om en möjlighet att visa att jag kan bete mig moget och respektfullt Jag har lärt mig av mitt misstag och inser allvaret i det jag gjorde Om jag får en ny chans kommer jag följa reglerna strikt och bidra positivt till servern. jag är jätte ledsen för det jag gjort, hat bettet mig omoget, icke respektfull och brytit mot regler. det är något jag önska jag aldrig gjorde. nu måste jag börja om igen, jag har 100 procent förstått konsekvenserna, det jag frågar om nu är eran tillit om att ge mig en till chans. en till gång vill jag säga att jag är extremt ledsen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår