Nekad 9I33E | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/I33E/

Ditt Hex-ID: steam:1100001583b2e0d

Vad är din discord tagg? i33e

Vem var det som bannade dig? slaskennn

Bild på banmeddelande: bannad1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag på gick en regelbrott och jag tycker att det var dumt och jag vet inte vad ja tänkte på det är så stt jag meta och jag valde och erkänna det för att det var dumt gjort av mig och jag ville få åtgärder för att det gör rpn sämre och det var jag som erkännde jag ber om ursäkt och jag kommer inte göra om det och det kommer aldrig ske igen jag är skit sugen på spela nu och snälla jag vill få en till chans för att jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille vi va vid en bensin station och vi skulle tanka en bil så kommer några fram till mig och säger att det är deras område och robbar mig på en trippy gun då väljer jag stt säga till min kompis igenom discord att han ska rikta mot dem och robba dem men ingen märkte det sen när vi hoppa support för en grabb som frae rpa då fråga dem hur han visste och vi väldde och erkänna för att det är dåligt o ljuga för staffs och det är bara onödigt sen så fick vi en ban på 2 dagar jag och min kompis och en krim varning och det var ,min första krim varning jag har någon sin fått men jag hoppas om ni är snälla och ger mig en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ett fel som jag gjorde och jag erkäönner det var jätte dumt gjort och det kommer inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har aldrig blivit bannad för meta sen innan men jag har blivit bannad för lall och sånt ingen meta sen innan det var min första gång och min sista gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunat deafa mig själv och rpat men jag gjorde fel och det kommer aldrig ske igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte meta och att det förstör rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka