Nekad granbarr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

granbarr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? lordpanda22

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-06 152906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag kan tro att ni valde att banna mig var för att ni tyckte att jag var en problem spelare, Jag upplever att jag spelade på gränsen som problemspelare på den tiden anledningen kan vara att jag rpade i ett gäng som var aktiva och som hade mycket krig. Det kan vara en av anledningarna som jag kan tänka mig att ni banande mig, eller så tyckte ni att jag hade en dålig rp och jag kan säga att jag håller med om det. Jag spelade mycket för att vinna scenarion och det gjorde många på servern men jag har tagit lärdom i att man ska spela för att alla parter ska ha roligt. Jag vet att staffs banande mig för att jag förstörde rpn i scenarion jag var med i och jag har tänkt lite och hur roligt vore det om jag var motparten jag hade inte tyckt det varit roligt så jag har tagit lärdom och vet att man sak rp för alla parters rolighet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi vart bannade för att det kom in en bild där vi satt i ett vc call och det misstänktes för meta detta regerar staffs på såklart och vi får ban och det är helt rätt. men eftersom meta inte hade skett och vi förklarade i överklagans att det inte var en meta dc och fick unbann men efter så fick vi inte tillbaka våra roller. Det är pengar man tjänat ihop för att kunna lägga på nått man tycker är roligt och att inte få tillbaka sina roller så blev jag förbannad och bidrog till sämre rp på servern och att det är en anledning till att bannen ni la på mig. Nu i efterhand så känner jag att ni gjorde ett rätt beslut men man hade kunnat gjort på annat sätt, dock så tycker jag det ni gjorde var bättre än att vi fortfarande var bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att ni gjorde rätt beslut och att det är en hög standard på unives staff team. Det var jag som gjorde fel under tiden och efter att varit bannad i 6månader så känner jag att jag begär om en ny chans av er. Om jag skulel få en ny chans så lovar jag på heder å samvete att jag kommer bidra till en bra rp och roliga scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger dock många av bannsen var under min början av min rp karriär under 2021-2022 så det är ett antal år sedan. Tyvär komemr jag inte ihåg bannsen jag fått utom den här så jag kan tyvär inte berätta om de men tagit lärdom har jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allting går att göra annorlunda och inom det här så hade jag tagit min chans att få spela på unive och bidragit till serverns bästa och inte gjort som jag gjorde och agera dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JAAA
Om jag blir unbanand kommer jag troligen att vara laglydig i början och försöka bidra med en så bra social rp och visa upp min bästa rp sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka