Accepterad 9I33E | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E

Vem var det som bannade dig? Det var Watan Alexander och 320 som tog beslutet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5349.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är på mobil har ingen bild på bannen men kan komma imorgon på datan och skicka den om det behövs. Ja det är så att jag blev bannad för att jag bestämde mig för att byta mitt fortnite konto mot en annans grabb unive konto det var jävligt dumt av mig och det var jätte oprofsigt men alla gör fel och jag visste inte om denna regel sen tidigare och om jag visste så hade jag verkligen inte gjort något sånt jag lovar jag är en lojal spelare till unive och jag hade absolut inte gjort så för att det är bara dumt och jätte onödigt det var min första och sista gång jag köper ett konto ifrån en grabb eller byter för att jag trodde att det var regler okej och köpa o byta konton för att jag tänkta på att unive får ändå in pengarna så va spelar det för roll vem det är som spelare men efter en lång diskussion med 320 så upptäckte jag att det var inte så och att det är helt oacceptabelt att göra så att det är jätte dumt för att det förstör för unive och det förstör för ekonomin och jag fattar er till 100% varför ni perm banna mig och jag lovar det kommer inte ske igen för att jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte ske igen för att nu vet jag konsekvenserna för det och att det ärbjätte dumt och jävliht onödigt gjort av mig för att nu blev jag hasslad på mitt fortnite konto och blev perma på unive och har inga roller kvar så jag har bara gått minus på de hära och han grabben som jag bytte konto med försökte ljuga för er och han väljer säga att han har blivit hasslad av mig o h jag hade hackat hans Discord konto och att jag har allt på hans Discord när det finns chatt bevis mellan mig och han hur allt gick till och hur det blev och det kommer jag polis anmäla för att han sitter och hasslar folk på pengar men det behöver vi inte ta det nu för att det har inte direkt med de här o göra men jag vill visa verkligen att jag ångrar mig så mycket och att jag visste inte om denna regeln sen innan och om jag visste så hade jag agerat på ett helt annat sätt jag vill verkligen komma tillbaka för att det är den ända spelet jag spelar och så fort jag får unban och medlem så köper jag direkt Krim så jag vill verkligen bli unbannad och jag vill visa att jag kan bättre och att alla gör misstag och alla kan utvecklas på alla möjliga sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var så att jag och några andra grabbar sätt i kriminell vc och softa lite så kommer gudson in och snackar lite och han säger att han säljer sitt konto när det var typ 7 stycken som satt det och alla börja erbjuda saker så tänkte jag att jag vill ha ett konto där jag kan spela och jag ville ge mitt i33e konto till min irl kompis för att jag har känt han sen vi va små barn och jag ville bara ge han den så börja folk buda pengar och många saker så sa jag att han kunde få mitt fortnite konto den kostar 20k typ men jag ville byta den för att jag hade rederat fortnite och jag hade inte kört det på jätte länge sen gick han med på det vi hoppa pm och jag skicka till han mitt in lov och allt han behövde för att logga in på mitt forre konto och jag fick hans unive konto så behövde jag stänga av jag gick in nästa dag för att kolla in game för att jag var jätte taggad för att jag ville kolla på peden för att jag var sugen på att spela med ped jag kolla plagen på peden sen så quita jag spelet så gick jag på mobil och kollade TikTok ock pratade lur så gick jag in o kolla Discord så hade trippy skickat till mig kom support tack så hoppade jag support och väntade där så blev jag indragen av trippy så fråga han mig är det gudson så sa jag nej det är isse inte godson så sa han okej varför har du hackat hans konto så tänkte jag va snackar grabben om så sa jag att jag hacka inte jag byte mig han så sa trippy att jag ljuger och att jag har hackat hans konto så sa jag att han ska be godson komma support för att dem är kompisar så skrev trippy till godson på snap att han skulle komma support när godson kom så sa han att han känner inte mig och han neka allt vi hade gjort och så sa han att han ska ha sina roller så svärde jag på allt jag hade o ägde att han sitter o ljuger så blev trippy irriterad och sa att han ska inte ta de här och att han ska hämta någon annan för att han orkar inte så kom Watan och jag berättade allt för Watan hur allt hände och hur han här grabben sitter o ljuger i support och lurar mig på 20k så hoppa Alexander till supporten så deafa dem oss jag och han där grabben sen indragande dem oss och sa att han där grabben sitter o ljuger för att jag visa pms mellan mig och han så blacka dem han ifrån dcn så hoppade någon till 320 och så sa 320 att det är regel bort och säljer eller byta konto så blev jag perma bannad så blev jag jätte irriterad så sa jag till Watan att jag skulle snacka med 320 han och Alexander för att dem hade ingen anledning att dra mina roller efter vi satt o snacka i ungefär 40 minuter så fattade mitt fel och jag förstod att det var jävliht dumt och att det var den dummaste valet jag kunde göra och jag vill verkligen nu visa att jag ångrar mig för att jag visste inte om denna regeln sen tidigare och att jag hade 0 koll på denna regel och det är mitt fel jag förstår er till 100% men alla kan göra fel och alla kan missa saker jag jag vill verkligen få en chans att spela på unive och visa att jag kan rpa och jag kan sköta mig för att jag förstår mitt fel och den personen som förstår sitt fel kommer inte göra om de och jag kan lova er att det kommer i inte ske igen överhuvudtaget vill verkligen bli unbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban och jag vill visa er att jag ångrar mig jättemycket och jag kan inte sluta tänka på det för att det är så sjukt dumt gjort av mig och att det kommer inte ske igen problemet va att jag missa denna regeln och det kommer ej hände igen jag lovar er hat redan lärt mig av mitt misstag och jag vill visa att jag kan följa allla regler som finns på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lall och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa support och fråga om det är okej o köpa konton ifrån andra spelare och jag hade kunnat dubbelkolla men jag missa lite det och jag gjorde ett misstag och som sagt alla kan råka göra misstag och att alla kan lära sig av sina misstag och jag lovar det kommer ej ske igen och att jag ångrar mig jättemycket jag ångrar moh så mycket så att jag kan inte förklara det med ord

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är alltid bra att dubbelkolla om man får göra nåt eller inte och att alltid tänka en extra gång innan man gör nåt dumt som de här och det kommer absolut inte ske igen och det var min första och sista gång jag gör de här

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och så fort jag blir unbannad och får medlem så kommer jag köpa kriminell roll för att jag gillar unive och jag är jätte sugen på spela och att jag kommer börja sköta mig de därför jag vill börja lägga pengar hoppas om jag kan få chansen att få komma in igen och att kunna spela som innan för att jag ångrar mig jättemycket

Gör inte om detta. Kommer låta dig in på ny chans vet hur du rpar etc men gör du om detta så är du inte välkommen tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka