Inaktuell Casperr999 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Casperr999

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
3
Ditt discord namn: casperr999

Ditt Hex-ID: 11000013c6840b8

Vad för typ av beslut gäller det? Mina roller

Vem/vilka tog beslutet? Ingen

Varför tror du själv att beslutet togs? Det är så här att jag råkade lämna dc och sen så blev min jävla dc konto hakat och sen fick jag tillbaka det och nu vill jag få tillbaka mina roller men jag förstår om jag inte kanske kan få tillbaka alla och jag hade dom här rollerna
Medlem 2024,
Medlem,
Krim,
Ped,
Servervakt,
Elitdonator,

men om jag inte skulle kunna få alla så skulle jag vill helst ha

Elitdonator,
Servervakt,
Ped,
Medlem 2024
Medlem
Och skulle jag få alla så skulle jag vara super super glad då jag har lagt mycket tid och pengar på allt och jag vet bara för jag säger det så betyder det inte att ni ska godkänna mig. Men jag skulle bli super glad om jag fick tillbaka alla :)

Jag är inte verferad men jag kan göra så jag blir det men jag vill inte göra det med bank id jag vill göra det andra setet, om det går bra

Hur är beslutet felaktigt? Asså jag pratade med en staff och han sa att han inte kunde ge mig mina roller att jag var tvungen att göra en beslut ansökan, och ni kan kolla att jag fick tillbaka mina roller efter första saker jag gjorde fel och efter det så råkade jag lämna dc och sen så blev jag hakad på dc

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har ingna bevis men jag har bevis att jag hade rollerna, den kommer länger ner efter jag har skickat den här och där kan ni se längre upp i den texten att jag står vilka roller jag hade och sen fick jag tillbaka dom. innan jag råkade lämna och mitt dc konto blev hakat

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Om jag inte kan få tillbaka pedet så är det lugnt men så skulle jag villa ha, så skule jag bli super glad :)

Elitdonator,
Servervakt,
Medlem 2024
Medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka