Nekad .9.3.sss | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

67Alle

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199025646337/

Ditt Hex-ID: 11000013f806b01

Vad är din discord tagg? .9.3.sss

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Fille bannar felaktigt.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig pga ett montage som min bror tidigare la upp och det kopplades till kontot jag använde. Jag förstår att det såg ut som att det var jag som la upp montaget, eftersom jag tog över hans discord konto efter att han slutade med FiveM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död efter ett skott scenario på en liten väg uppe vid winewood.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att detta var ett missförstånd. Själva montaget lades upp av min bror innan jag började använda kontot, och jag hade inte med det att göra. Däremot förstår jag att det är mitt ansvar att hålla koll på vad som är kopplat till det konto jag använder och att ni tar åtgärder, så även om jag inte gjorde något fel själv, ser jag varför det uppfattades som problematiskt då det är emot serverns regler. Jag ber om ursäkt för missförståndet och hoppas att ni kan se att det inte var jag som bröt några regler utan det var min bror.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag blev bannad av jaffar för "100k or die kläder" för att jag inte hade skor på min karaktär då jag rpade att mina skor var skitiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha varit tydligare från början med att det var ett konto jag har fått av min bror, och även frågat han ifall han hade tänkte lägga upp montage eller liknande eller om han hade klipps till ett montage på datorn, om han hade tänkt lägga ut ett montage hade jag sagt till han att inte göra det, om han hade gjort det ändå så hade jag inte kört unive på de kontot. I framtiden kommer jag se till att allt jag gör sker från ett konto som bara jag har tillgång till och ingen annan har använt innan, för att det inte ska uppkomma missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska ta emot konto av sin bror, samt dubbelkolla ifall han kommer göra något för att bryta reglerna på servern som kan drabba det kontot jag fick av han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, vill dock lägga till en sak, i mitt o min brors pm skrev jag "ditt äckel det är min unive montage låt på skoj för att inte ville att han skulle ha uppe ett montage då jag tänkte att jag skulle bli bannad, kan visa att jag inte har något unive montage på datorn om ni vill det, tack för att ni tar eran tid att läsa detta. (är bannad från dcn också)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka