Nekad 9I33E | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tattotii

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isse

Vad heter du på discord? I33E

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001583b2e0d

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vakna upp dra till skolan klockan 8 sluta runt 14:00 sen efter det så brukar jag gå hem spela i några timmar kanske till 20:00 sen drar jag till gymmet i 1-2 timmar sen äter jag och spelar lite till klockan 22 till 00:00 så jag är en aktiv kille och ser fram emot att bli server vakt !

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem i ett bra tag vet inte riktigt hur länge men jag spela 2022 sen slutade jag och har börjat för några månader sen igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte så många kanske 3 maxxxx senaste 3 månaderna men jag kan inte ta bild de konstig ni kan säkert se det på nåt sätt logs eller nåt

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kunna få bort lallare och kunna få ordning på servern vi säger så att man ser en lallare vid torget som slår så kan man banna den personen en svban så den personen kan lära sig och kan inte göra om det för att staff ser inte alltid och staffs dem har viktigare saker att hålla på med sånt och vi kan hjälpa till .

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är en aktiv grabb och jag har bra erfarenheter igenom servervakt och staff nu ska jag inte direkt bli staff men nu fattar vad jag menar jag har varit mod och högre på andra stora servrar och jag har varit servervakt här innan på unive men jag spela spela så ja.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om din kompis dör i en skottlossning så revar du han och det klassas som abus och korruption när någon kan inte sköta sig och sitter och lallar och abusar sina perms ig eller på nåt sätt !

Tillbaka