Nekad 98vf | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Ditt discord namn: 98vf

Ditt Hex-ID: 11000014cb1095d

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs troligen för att det sågs som brist på socialt RP. Men från mitt perspektiv var det sista utväg, polisen hade pittat sönder och förstört min bil och när jag riktade och bad en polis köra därifrån så valde han att hoppa ut då sköt jag för att jag trodde han skulle skjuta mig så jag sköt han i magen för att få ner honom. När hans kollegorna sköt så agerade jag i självförsvar, det var sista utvägen. Tänk er in i situationen, det var en skottlossning där jag kör iväg. Polisen kör efter ett tag och pittar sönder min bil och den pittningen var inte heller enligt protokoll. Bilen går sönder och de vet att jag är beväpnad samt att jag skjutit innan. Jag hoppar ut och riktar på en polis och ber han åka därifrån, han hoppar ut och jag hade adrenalin, jag tänker att han kommer skjuta mig så jag skjuter ner honom men jag dödar inte honom. Polisen bakom skjuter mig och jag skjuter tillbaka och sedan därefter drar vi iväg så fort som möjligt.

Hur är beslutet felaktigt? Om ni kollar klippet som jag har skickat nedan så ser ni från mitt perspektiv att jag sköt endast när det va sista utväg. Min bil gick sönder och därför valde jag att rikta mot ena polisen sedan så börja polis bilen bakifrån börja skjuta så jag sköt tillbaks. Jag kan brösta bannen men indragen krim är lite överdrivet. Jag hade endast en krim varning och jag är grön spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kGB4rOOXXGf5TqYJ4?invite=cr-MSxsWGYsMzIwOTQ1ODQ0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Bubblegum om du nekar denna vill jag gärna ha anledning tack.

Jag hade precis kört ifrån en skottlosning och sedan var de efter mig och börja pitta. Sen gick min bil sönder och då valde jag skjuta eftersom det var sista utväg. Liksom irl så hade man försökt och köra ifrån polisen efter en skottlosning men det var inte möjligt i denna situationen eftersom min bil gick sönder.

Vill att en krim ansvarig tar över detta då bubblegum sa de själv. Jag vill också att ni skriver till mig i pm om varför ni nekade den samt jag vill visa allt från mitt perspektiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka