Nekad 3yncz | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3yncz

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Kingen999

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mekke Gzz 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll och väldigt hjälpsam mot dem som har respekt till han, han gillar att spelar golf och hänga med vänner på fritiden vännerna några är dåliga och några är bra han har blandad vängrupp det kommer sedan i livet påverka mycket i hans liv t,ex han blir indragen tilll dåliga saker som kommer påverka hans liv på ett negativa sätt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han framtiaa planer är att blir extrem rik inte på kriminella sätt på lagliga sättMekke Gzz kommer från landet Kurdistan och han har haft en väldigt tuff uppväxt med en papp som har dödt och nu så har han bara en ensamstående mamma och en bror men hans bror är gängkriminali och brukar aldrig vara hemma så det är typ som att han bara har en mamma k hemmet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktig RP där jag prioriterar berättelser framför att vinna situationer. Jag är respektfull mot andra spelare, följer serverns regler och försöker skapa roliga scenarion som även andra kan utvecklas genom.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär för mig att jag prioriterar berättelsen och den gemensamma upplevelsen framför att alltid vinna. Jag kan acceptera att min karaktär förlorar, gör misstag eller möter konsekvenser om det leder till bättre och mer givande RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag cloggadd och blev bannad jag lärt mig att aldrig Clogg igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm,meta,copbait,nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter inskickad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka