Granskning pågår Sinkan.cfxx | Medlem ansökning [Hubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sinkan.cfxx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? sinkan.cfxx

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Krimsson 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam snäll trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i stochol,rinkeby han växte upp med sin mamma hon tog droger,drack alkohol och var dum mot jonas menb när jonas var 13 så drog han från sin mamma och bodde hos sin mormmor till han var 18 för då flyttade han hemifrån till en liten stad i skåne sen bodde han där och Abdi vill bli polis då han gillar polismyndigheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och ingen sliskig rp och följa alla regler som krävs och om det skulle vara så att nån bryter mot en regel att man clippar det och skickar in och får han bannad och att inte göra samma mistal om man har redan gjort det. vara så ärlig så möjligt i suport. men själv klart göra fetta senarios.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ex om polisen jagar mig och så behöver jag inte hela tiden vinna utan att rp får vinna också samma sak med ett rån istället för att fear rp och död folk när man har ett vapen riktat mot sig då så låter man rp vinna över en.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja min kompis skrv n ordet som namn på min gubbe o aa men jag e unbannad nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm:att du använder din bil som ett vapen rdm: döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario copbait:Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop

Senast ändrad:
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

kolla jag har ett dc konto som heter sinkan.cfx men jag har tappat åtkomst så jag behövde göra ett nytt dc konto så hur ska jag gö

kolla jag har ett dc konto som heter sinkan.cfx men jag har tappat åtkomst så jag behövde göra ett nytt dc konto så hur ska jag gö
Hej !

Använd dig utav /verifieramanuellt i Unive discorden.

Tillbaka