Accepterad 1yosef | Ban Överklagan[Wippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796635487/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad är din discord tagg? 1yoseff

Vem var det som bannade dig? Wippen (ABM var iallafall med beslutet)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-02 161700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej. Wippen och ABM bestämde att banna mig pågrund utav hur jag hade ett dåligt ton i support mot de. Jag erkänner nu vilket är bra att erkänna än ljuga, att jag hade dåligt ton. Detta upplevde att jag behövde mer staffs i support och de ledde till att jag hade dåligt ton mot de. Jag har ADHD vilket leder till att jag beter mig så. Efter några mer staffs kom in i Support så löste det sig och vi hann prata ihop oss. Anledningen att jag bette dåligt ton för vad jag tyckte att jag ville ha mer staffs och då tyckte de inte om ideen, då hade jag höjt tonen mot de. Jag har lärt mig av detta och vill bara kunna fortsätta spela och bidra till bra och rolig RP för alla och för Unive. Jag kan garantera er att detta aldrig kommer att upprepas igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade Support pågrund ut av jag hade ett scenario med ett gäng som gjorde 2 regelbrott som gjorde så att jag blev bannad för FearRP och GrovSuntförnuft(Fearrp) är felaktig. Då hoppade jag support till ABM och Wippen då börja jag överklaga om min beslut men då hade jag dåligt ton mot de vilekt är icke okej. Tills fler staffs kom så lugnade det ner sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en rättvis ban.Ni som bannade mig som ser detta. Jag lovar från bottom av mitt hjärta, så kom vi överrens med 1 månad hur jag kommer bete mig. Men jag lovar jag kommer aldrig göra om det här att ha dåligt ton men vi löste det i sluten. Jag blev helt enkelt jätte arg eftersom att jag inte kunde övertala staffsen om mitt beslut hur jag ville ändra på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. FearRP och Grov suntförnuft. FearRP är felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärlig jag skulle bara ta ett djupt andetag, väntat tills alla staffs är online sedan ber jag alla hoppa support för att snacka, sedan skulle jag inte ens höjt tonen från början mot staffsen. Detta ber jag mycket om ursäkt för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka