Accepterad bobobobo0675 | Ban Överklagan[Wippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobobobo0675

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094841127/

Ditt Hex-ID: steam:110000143a03f27

Vad är din discord tagg? bobo

Vem var det som bannade dig? Wippen

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-12-01 00_23_07.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffs valde att banna mig för att jag sköt några utan anledning och utan att snacka med de innan jag sköt och därför tror jag att hen banna mig, tror också han banna mig för att jag hade brist på social RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad av Wippen så åkte jag och min polare Babbo69 runt och leta efter några att rpa med coh sedan när vi åker ner mot sandy så mötte vi oppositionen påväg till sandy och påbörjar en biljakt med dessa rollspelare och tillslut efter en ganska kort biljakt så körde de in till en bensin mack och jag hoppar ut och riktar och sedan skjuter mot dessa rollspelare och därefter fick jag ban i 2 veckor och indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban var mitt egna fel genom att jag hade brist på social RP och hoppade ut och sköt de utan någon typ av social RP och utan anledning och detta gjorde denna ban till en ban på grund av mig och inte staffsens fel. Det var felaktigt eftersom att jag hoppar ut direkt och skjuter utan att jag snackat med andra parter och jag sköt direkt som brist på social RP och skjuter utan anledning, så denna ban är på grund av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för PWG för att jag inte RP:ade tillräckligt på mina skador och det har jag även utvecklat genom att jag kollade på klippet som jag fick som bevis och studerade mina misstag och har utvecklat min RP sedan dess på mina skador när jag krockar eller blir skjuten/skadar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Under detta scenario kunde jag ha gjort många fler scenarion istället för just detta scenario som ledde till att jag sitter och skriver och denna överklagan. Det jag hade kunnat göra annorlunda var att jag skulle istället fortsätta jaga de så det blir en rolig biljakt och ett roligt scenario för både parterna, eller så kunde jag att inte jaga de och fortsätta min RP med min rollspelare Babbo69.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att mina handlingar bröt mot serverns regler, och jag ångrar det jag gjorde. Jag förstår att skjutande utan anledning stör andra spelares upplevelse och att brist på social RP inte bara gör spelet mindre roligt för alla, utan också bryter mot reglerna och gör en tråkig spelar upplevelse och därför har jag lärt mig att jag inte skjuta utan anledning och utan att prata. Jag har kollat på klippet och studerat mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka