Nekad 1wdfsdfwe | Beslut Överklagan (realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1wdfsdfwe

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Ditt discord namn: maxiumus16

Ditt Hex-ID: 11000013e22bc0a

Vad för typ av beslut gäller det? Fear rp, indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Ken, Realpaolo23, Sickan. Realpaolo23 drog in den.

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var en stormning på våra alliansers hus, det var massa prios och meddelanden och skottlossningar, jag och min kompis gömde oss i ett förråd och när skottlossningarna lugnade sig så valde vi att springa bak och fly med en bil sen så åkte vi tillbaka för att kolla ifall det var några man kunde hjälpa eller ta till krim sjukan. Vi möter på några andra med blåa kläder som oss. Båda frågade vilka vi och dem var efter som att det är väldigt många gäng som bär blåa kläder och har blåa bilar. Jag fattar att det är Jalisco och säger inget eftersom att jag vet att vi kommer bli dödade ifall vi säger DOA (mitt gäng), min polare bredvid säger att vi är med i DOA och dem riktar mot oss. Dem flesta på servern vet att Jalisco gillar att döda och skjuta mot allt och alla så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag satt i baksätet och min kompis körde bilen. Ifall jag skulle kört bilen så skulle jag stuckit så fort jag fick läge eftersom jag tänkte vad som skulle hända ifall vi hoppade ut ur bilen. Var tveksam på att det bara skulle rånat oss eftersom att det var mitt i en stormning och de hade redan dödat alla som var där. Det var därför jag inte hoppade ur bilen när dem riktade eftersom jag hoppades på att han som körde bara skulle kört. Han som körde bilen körde efter några sekunder och då skjuter dem mot oss, han dör och kör rakt i en staket eller vägg. Såg inte riktigt eftersom jag fick blackout och blev medvetslös så hoppade inte ut ur bilen när min kompis var död. Då väljer dem att verkligen döda mig och därefter vart jag inkallad i support. När jag var död så såg man andra också bli skjutna mot när dem bara körde förbi. Jag tänkte att min största chans att leva skulle vara att bara sitta kvar i bilen och hoppas på att vi kör iväg oskadda.

Hur är beslutet felaktigt? Jag hade redan en krim varning för jag lagade en bil felaktigt men den hade jag haft i flera veckor. Så jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom att vi förmodligen hade dött oavsett vad eftersom att vi var allianser med dem som blev stormade och dem flesta redan var döda. Jag satt i baksätet och hoppades på att dem först inte skulle märka mig och att min kompis skulle kört iväg. Det jag hoppas på men denna överklagan är en krimvarning eller en ban.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga bevis, staff har tror jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka