Nekad mvilliez | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.3lza

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
711
Reaction score
104
Ditt discord namn: mvilliez

Ditt Hex-ID: steam:11000014e899f7b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + Prisökning

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog [ej staff]

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag körde runt i sandy, helt plötsligt så blev jag stannad av polisen och vi gjorde vanliga rutinen som de brukar göra och sen ber de mig hoppa ut ur bilen för att det tydligen var en visitationszon. Jag var beväpnad vid den tiden och ville inte förlora mitt vapen som jag betalat mycket för bara för att poliserna ska visitera en person. Vi började snutjag och vi körde runt i sandy, jag hade tappat dem men tillslut kom de innan jag skulle in i mitt gänghus för de hade spårat mig. Jag körde in i ett träd och sa aj men rpade inte med /me, vilket är powergaming och ångrar det grovt. Sen hoppade poliserna ut och börja verkligen skjuta sönder mot min bil och skjuter sönder mina däck. Jag väljer att köra ifrån fortfarande och sedan stanna för mitt däck åkte av tillslut, det var sista utväg och jag trodde jag hade vapen uppe men det hade jag inte och då tog jag upp det direkt innan de hoppa ut, eller tryckte på knappen och sedan sköt jag emot de och de finisha mig. Jag fick indragen krim för de + ban.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt, hedgehog glömde ge mig rollen "Varning 1". Om jag skulle ha den hade jag tänkt över vad jag gjorde och gjort andra saker.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lft2n75Ml1Geq0Y-q?invite=cr-MSw2SWcsNTg0NDQ0NjM&v=53

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill också tillägga att jag inte såg att den andra polisen riktade eftersom jag fokuserade på den andra polisen. Här är mitt perspektiv och som sagt såg jag inte den ena tills jag såg att ena skrek "varför har jag inga vapen" då kolla jag på han andra. Samt har han ej ljud på sitt klipp, han kan möjligtvis metat.

Jag vill bara ha en till chans och bevisa att jag ej kommer göra om det.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka