Accepterad 1Sten1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? 1sten1

Vem var det som bannade dig? DJKhalid och berra som gav mig krim varning i 30 hela DAGAR. detta är en bannöverklagan och beslut överklagan sammtidigt

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-10 152512.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag bröt mot regeln brist på social rp, jag valde att skjuta han för att han var helt tyst och ratade support mitt i scenariot han var tyst i 3 minuter så klart jag skjuter han om han väljer att inte svara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och min kompis var vid sc styling, för att vi skulle byta importer, en grabb kommer för ingen anledning och säger till min kompis att hans mport var piss full och hade en jätte negativ röst, han ville inte någonting bra utan han ville bara förnedra oss och så att vi skulle bli arga på han , vi försöker att skita i han för att inte starta något men från ingentans så brottar han ner min kompis och kallar han för "jävla sosse" och då såtar jag upp han på mina axlar och så tog vi han till mitt gänghus för att fråga han varför han håller på fr han e fortfarande kaig och mild-fear rpar och håller på vi säger att han kan betala ut sig med slag istllet för pengar så att han ångrar det han gjorde så att han inte kommer göra omdet så att han får konsekvenser a det han har gjort. jag vet att det bara har gått 1 dag sedan jag blev bannadmen jag ska till Thailand om 3 dagar och vill verkligen köra unive dessa dagar innan jag åker dit. Jag ångrar det jag gjorde och det komer ej at hända igen. men tillbaka till det som hände, han går med att betala sig ut med slag och när jag tar ner mitt vapen så försöker han fly och då så tar jag han till vårat kidnappnings ställe och frågar han vad han håller på med. Han sitter i support i scenariot vilket e dumt då han ej vill prata ingame och fokuserar endast på sitt suppot ärende istället för att köra klar scenariot och ta support efter, och jag väljer att skjuta han för att an inte svarar och inte vill prata med oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban utan jag hade kunnat lösa det p ett annat sätt än att skjuta han till döds.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för vdm då jag pittade en grabb ganska så hårt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kunnat skjuta han och rpat vidare på ett annat sätt, tillexmpel vänta på att han skulle svara men ni fattar hur jag tänker att han inte svarar mig på 3 minuter och han har brottat ner min kompis+ varit kaxig och försökt smita ifrån oss när han skule betala ut sig med slag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man kan lösa problem genom andra grejer istället för att skjuta han vilket vardumt av mig och jag ångrar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka