Nekad đŸŽ€DIF🎀 | Beslut Överklagan [razzw_. + 1sten1]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
1
Ditt discord namn: santana.175

Ditt Hex-ID: steam:11000015843e530

Vad för typ av beslut gÀller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Razz och 1sten1

Varför tror du sjÀlv att beslutet togs? Brist pÄ social rp

Hur Àr beslutet felaktigt? Ja för att jag kommer till plocket och snackar med en annan röst för att inte de skulle kÀnna igen mig dÄ frÄgade jag en kille som sitter pÄ en hoj om han Àr strapt och du immetrer han mig med samma röst och försöker göra sig rolig och sÀger att han har pÄ sig vapen dÄ fortsÀtter jag prata med den rösten och frÄgar om han vill byta vapen om du sÄ svarar han med samma röst att han skojar och att han har tappat alla vapen till snuten dÄ sÀger jag okej sen sÀger han med samma röst vilka Àr det dÄ sa jag att jag inte Àr med nÄgon men eftersom jag har en gÀng hoj sÄ sÀger han fortfarande med samma röst som jag har dÄ sÀger jag att jag tog den frÄn plocket (dÀr vi var) och dÄ sÀger han omöjligt jag har varit har i 2 timmar nu och sen Äker han för att plocka igen och dÄ sÀger han busunge. Vist det kanske Àr lite fel av mig att skjuta men fortfarande eftersom spelet Àr byggt pÄ verkligheten dÄ om jag hade snackat skit om en gÀng kriminells mamma hade jag ocksÄ blivit dödad men fortfarande fel av mig att jag skjuter och inte bygger ut pÄ sinariot .

Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lCvi3L3dTzRJcA2jj?invite=cr-MSxkMEwsMzk3NTQ1MjQ0

FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka