Nekad 1raggee | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354331756/

Ditt Hex-ID: 1100001177cf86c

Vad är din discord tagg? 1raggee

Vem var det som bannade dig? Volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment IMG_1173.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämnade Unive och gick till en annan rp server utan att säga upp medlem och då blev jag bannad vilket är fullt förståligt. Jag har inte rpat på 6 månader/ ett halvår och jag har lärt mig av min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte riktigt men jag var på en annan rp server och jag blev bannad några timmar efter jag lämnade Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag bara lämnade Unive så och jag var inte så trogen och lojal till Unive eftersom jag lämnade utan att säga upp medlemskap och det var väldigt fel av mig som sagt så har jag inte rpat på ett tag nu så jag har absolut lärt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara felaktiga och andra omedvetna regelbrott/sv bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra det på ett bättre sätt om jag skulle lämna t.ex. säga upp medlem men jag ångrar att jag lämnade unive från början och det märkte jag nästan direkt efter jag lämnade och jag saknar denna servern väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och jag kommer aldrig byta server igen eftersom Unive nästan är den enda servern i sverige som håller igång och aldrig stänger ner det finns ingen mening med att byta och unive kommer alltid vara den bästa servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka