Nekad 1NordicOnTop | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Ditt discord namn: nordicontop

Ditt Hex-ID: steam:110000145a74824

Vad för typ av beslut gäller det? Krim Varning "1" och "2"

Vem/vilka tog beslutet? Classic [Mod]

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag själv tror att Classic gjorde detta beslut då från dom klippsen och det han hörde ser det kanske dåligt ut och han utgick ifrån bevisen och såklart så agerar han.

Hur är beslutet felaktigt? Jo först och främst börjar vi med samma kväll. Vi vill lösa kriget med KG och deras allians, Jag är med Camorra och vi har allians med Syndi osv. Vi är öppna och vill lösa det för vi är trötta på att kriga, Men dom tar ett beslut och säger 1 mille från varje gäng eller så fortsätter vi kriget enligt mig är det också PG2 eftersom dom inte vill ha social rp heller. Därefter kidnappar dom mig efter några händelser och dom kräver ut runt 500k och mitt vapen, Dom får det och dom släpper mig dom förnederar min karakär osv sen låtsas dom som om inget hänt, Därefter så fångar vi någon från deras allians som var medlem och planen var att kräva ut 450 tusen för det dom gjorde mot mig samt den personen vi hade, Men vi ville lägga en hint på detta och försöka få Don Maga arg så jag säger 300k från början sen säger jag "Jag sa ju 150k till" då säger han okej och swishar, Vi gjorde det för att heta till scenariot lite och tro mig alla där inne skrattade och hade kul, Jag ser absolut inga problem med det jag gjorde då ni själva kanske vet hur KG är, Jag har aldrig under tiden jag kom tillbaka, hamnat i support eller något fråga runt ingame jag är nog den som skapar roligast och bäst stämmning. Jag krävde nog ut lite mindre igenligen en vad dom andra ville. Igår hader vi scenario med dom förhanlding både med Don Maga och polisen gick hur bra som helst jag anser att dessa varningar är väldigt opassande då man inte ens hör Don Maga i klippet och Classic visste nog inte våran tanke samt det som hänt samma dag. Och grabben vi kidnppade tyckte även att scenariot blev roligt och vi försökte rpa för alla sidorna där men som sagt KG är lite som dom är ibland behöver dom samma medicin tillbaka, Men t.ex. igår jag rpa i 2 förhandlingar 1 med polisen och 1 med Don Maga jag fick creed från båda sidorna för jag gjorde det bra och skötte det fint.

Så dessa anledningar är till att jag inte tycker detta är lämpligt.
1. Man hör inte dom prata i klippsen därmed kan ni bara utgå från det jag säger.
2. Ni har inte sett mina klipps samt ni har inte vettat om vad som hänt den kvällen
3. Ni vet inte heller vad vi snackat om i det klippet och hur vi tänkte där

Har klipps
allt står tydligt i den långa texten

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
https://medal.tv/games/gta-v/clips/jgpjX8Gxo3B6UWHQA?invite=cr-MSxjUVEsMjI5MDQ0OTc3LA
https://medal.tv/games/gta-v/clips/jgpn0KJnwTnJhdhI2?invite=cr-MSxrbXosMjI5MDQ0OTc3LA

Som sagt dessa klippsen visar endast en jätte liten del av scenariot fanns mycket mer och har nog själv klipp sen hör man inte ens Don Maga eller andra snubben prata väldigt svårt att utgå från detta.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka