Accepterad 1Lugge | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugge

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199075125849/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Engman

Vad är ditt discord namn? Lugge#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Det är en norrländsk karaktär han heter Sven Erikson han är 45år och har en store bror som heter Leif Eriskon. Sven Erikson är en välidgt dryg karaktär gillar att skapa drama han vill liksom att allt ska vara på hans sätt. Sven gillar på fritiden att vara med sin brorsa och åka runt i doms bilar, han gillar också att dricka bärs med vänner. Hans familj blev dödade av en norländsk seire mödare så han har bara hans brorsa kvar. Dom lever tsm i en lägenhet inne i stan, Svens dröm bil är en volvo 740. Sven är också en sån här person om någon börjar var dryg mot eller hans store bror så kan det hända saker.
Svens favorit rätt är hamburgare.
Syftet med Sven Erikson är att den ska vara väldigt rolig man kommer vilja vara runt den för att få ett bra rp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag följer alla regler och är en bra RP spelare som spelar som att det är verklighet hela tiden. Jag kommer även streama på Twitch.TV/1Lugge när jag är inne och spelar på Unive RolePlay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För Unive är en aktiv och bra server med roliga karaktärer som lever sig in i hela rpandet.

Hur hittade du Unive? Jag satt och kollade på Twitch streamers som streamade RP och då var de en streamer som heter COSMO_BT som jag stannade kvar och kolla på och märkte att Unive är en underbar server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RolePlay är att man ska få en bra uppfattning av Sven Eriksson, som börjar med att jobba men som efter tiden blir Gangster och börjar hänga med MC Knuttar!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få många kontakter, Många ska RP runt min karaktär för att få ett bra RP!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka