Accepterad 1Linkan | Medlem ansökning {e34[]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Linkan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? realjonssonligan

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2222

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mano Totti 18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Vettig,Komopeten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mano Totti växte upp i en liten by utanför Stockholm vid namn täby. Hans pappa var polis och hans mamma drev eget företag. Manos uppväxt var lugn till en början men hans liv kommer senare att förändras helt. När Totti precis fyllt 14 så får han reda på att hans pappa har gått bort i en skottlossning. Mano tog detta hårt och hans mamma hade blivit svårt sjuk i cancer. Mano kom in i den kriminella verksamheten och snabbt blev han igenkänd på gatorna. Han höll på med allt möjligt. Vapen, droger och mycket mer. En dag när Mano kommer hem så är hans mamma inte där som hon brukar vara. Han testar att ringa henne men får inget svar. Det visar sig att hon är spårlöst försvunnen… mano är en snäll men ändå hård kille på grund av det han har gått igenom. Han vill att alla hans grabbar ska må bäst och är alltid där för att hjälpa. Nu är mano 23 år gammal och vet varken vart hans mamma är eller om hon ens lever…

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en seriös RP och inget lall ska uppstå. Jag kommer att RPa som Krim, min sociala RP är min bästa egenskap inom rollspel. Jag är jätte rolig att RPa med men samtidigt jätte seriös. Man ska ha roligt på server men inte roligt genom att lalla. Man har fortfarande kul genom att rpa seriöst. Jag är här för att höja servern kvalitet när det kommer till rollspel. Ser jag ett regelbrott kommer jag att prata med staffs genom support eller report ingame. INGET lallande från min sida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska spela för min egna vinst utan motparten. Motparten ska göra detsamma så det blir lika för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,powergaming, metagaming, suntförnuft,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

1. Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
    :unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka