Inaktuell tire040 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tire040

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? leochefen

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mano González

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, pratglad och äffarsmän.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mano González är en välkänd drogförsäljare från Malmö med en lång lista av brott på sitt samvete. Mano föddes och växte upp i en av Malmös tuffaste stadsdelar, där droger och våld var en del av det dagliga livet. Som liten grabb började han tidigt med småbrott, inbrott och stöld för att försörja sig själv och sin familj. Mano började tidigt att experimentera med droger och det dröjde inte länge innan han själv började sälja dem. Efter att ha spenderat några år i ungdomsfängelse för sina brott, kom Mano ut ur fängelset med en hård och kaxig attityd och en mål att ta kontroll över droghandeln i Malmö. Mano började snabbt bygga upp en verksamhet och blev snabbt en av de mest inflytelserika drogförsäljarna i Malmö. Men framgången hade sitt pris. Mano blev inblandad i allvarliga våldsbrott och var tvungen att samarbeta med andra kriminella gäng för att kunna skydda sin verksamhet. Trots detta fortsatte han att expandera sin verksamhet och bygga upp ett imperium av droghandel i staden. Mano en farlig man att ha att göra med. Han är känd för att vara våldsam och för att använda hot och våld för att få vad han vill ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket social och inbjudande rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara gå in med ego utan försöka att båda parterna ska ha kul och inte bara gå in för att vinna i sin egen vinning. dvs okcså låta motparten vinna ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inget jag kan minnas. Säkert för många år sen men såklart när jag gjorde nåt misstag så lärde jag mig efter det och gjorde bättre framöver.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING - innebär att du inte ska ta information OOC till IC. RDM - innebär att du inte ska döda någon utan ett giltiligt scenarion bakom

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka