Accepterad Mangons | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mangons

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mano

Vad är ditt discord namn? greken.1

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Diaz heter min karaktär som jag kommer rpa med. Karl är född 1995 och är uppvuxen vid ett tuft klimat, karl jobbar mycket med droger och andra olagliga saker för att kunna överleva på gatan. Redan när karl var ung kastade hans ensamstående mamma ut honom pågrund av alkohol och olika droger hon tog så karl har alltid varit ensam eller med hans vänner som han växt upp med. Min karaktär kommer handla om att Karl ska vara kriminell fast på ett bra sätt han ska inte köra runt o leka sig något men han ska ha respect fast inte genom att skjuta jag vill visa att man kan vara kriminell o ha respekt genom ett sociallt sätt o är smart i olika sitvationer.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, social. omtenksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karls tidigare bakgrund har varit tuff fast ändå har han klarat sig bra till han vänner har hjälpt han med att tjäna pengar kanske inte på de bästa o lagligaste sätten fast ändå pengar så han överlever. Karl kommer sikta på att han ska bli stor inom "Krim världen" på ett bra sätt med enn gott hjärta som tar de seriöst Karl vill liksom bli stor på gatorna men inte ha ett dåligt ryckte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha respect mot alla folk o försöka vara så social som möjligt jag vill att folk ska känna mig på ett bra sätt och inte som många andra på ett kaxigt sätt. Jag vill att folk nya och gamla spelare ska veta att man kan ha kul o rpa med mig och våga utrycka sig om hur man känner o om man vill skratta ska man göra det med mig. Så kort jag vill att folk ska känna sig hemma på unive runt mig. och jag kommer bidra med bra o social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna ett scenario för att ha roligt man kan alltid förhandla eller man behöver inte fuska för att vinna eller förlora ett scenario. Det är ingen mening att spela på unive om man satsar på att vara bäst eller rikast. Man kan med ha roligt genom att låsa andra kunna vinna utan att gråta om de för i slutet är det bara ett spel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja faktist det var en gång jag delade nån dc länk en grabb gav mig för man kunde tydligen vinna import bil på unive o jag så dum jag är gick på de så jag delade länken som då var reklam och blev p bannad för det de var en gång fast de var länge sen. Jag har lärtmig av denna och andra gånger att man ska inte lita på allt o alla utan man ska köra sitt egna bara.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COP bait de är för att få polisens uppmärkmsamhet att dem sak jaga de för kul skull den den andra kan vara RDM en vanlig normal regel de innebär att man bara går upp till nån random och slår eller dödar nån utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att de skulle vara roligt och kunna ha större möjligheter med medlem.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24 timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24 timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
jag lämnar nu direckt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka