Accepterad 1Linkan | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Linkan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? 1Linkan.

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-05 175543.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va ytterst dum och ändrade min lön på SC Styling

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var så här jag blev nyligen bannad pågrund av att jag höjde min lön som var väldigt dum som jag verkligen ångrar i efterhand iallefall så sa chefen du kan höja din lön och då så trodde jag att det var max men så vart verkligen inte detta fall då det vart stor kommunikation fel att jag trodde jag kunde höja den max när chefen menade max 2000 - 3000 som jag verkligen förstår i efterhand att det var verkligen inte den summan jag la och att det var 2-3k men senare så taggade WuX mig pågrund av att han såg detta så senare kallade han in mig och förklarade vad som hände och när jag relaterade så förstod jag verkligen mitt fel att det vart stort och verkligen snällt av WuX Att banna mig så ytterst lite och förklara mig och berättar hela min historia och senare så sa WuX att han kontaktar mig senare när han snackat med Ludde och då så åkte jag på denna ban som var väldigt snäll som va 4 Dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte fel detta var en helt korrekt ban och förstår absolut och Wux var jättesnäll med bannen som jag är ytterst glad för

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För små saker men som man absolut ångrar innerst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara frågat i detaljerad hur mycket jag skulle lagt som lön och att jag skulle bara tagit det lugnt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att alltid var klar språkad och verkligen förstå vad den andra säger och att att vara korrupt är verkligen fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka