.1karpzz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 119
- Reaction score
- 0
Ban-referens
umrzti — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, Följer inte standarden på Unive
Bannad av: Liddegame"-"
Visa på portalen →
Berätta vad som hände då jag inte vet vad som har hänt för då jag fick en kalaskoban förut för 8 månander sen nu. och då så gjorde ja massa överklagninar för ja ville komma tbx och nu så tog 320 bort min kalaskoban och sen så efter kollade ja om ja kunde ansluta till unive då gjorde ja de och då hade ja bara en ban kvar som va för anl: Montage av lludde men nu är jag p bannad för fusk igen när ja hade en kalaskoban för fusk o ja har redan sagt att ja står för de att ja hade en kalaskoban för fusk men nu tycker ja att de e konstigt att ja får en till p ban för fusk när ja hade en kalasko för den anl.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för min nuvarande ban.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja som ja skrev förut när ja blev av med min KALASKOBAN att inte sitta med fusk eller ladda ner massa skit på datorn som tredjepartsmukvaror inte värt ska bara sitta vanligt som alla andra utan fusk o massa skit filer.
Varför ska vi ge dig en till chans? för då jag har vart banna nu i stabila 8 månander och ja kan bevisa er att ja har lärt mig av mitt misstag och då ja vill verkligen bevisa er att ja har vaknat till o kommer inte gö massa regelbrott då förut för 8 månander sen när ja va på unive visst då tänkte inte på konskevenserna men nu inser ja att de inte är värt att gö massa regelbrott osv! tack för mig hoppas verkligen ja får komma tbx nu efter en lång ban så ja kan visa er staffs!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja