Nekad .1karpzZ | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv då jag har vart bannad nu i 9 månader så min första ban som jag fick va en kalaskoban sen fick ja unbann efter ett bra tag sen när ja blev bannad så valde ja att lägga upp ett unive montage men sen tog ja bort det efter en vecka ja men visst det va dumt beslut att lägga upp ett regelbrott unive montage men nu vet man de till sen om man blir bannad för något litet att man bara ska vänta ut bannen eller göra en överklagan eller ba vänta o ha tålamod tills man får unbann

Tar du ansvar för det som hände? ja jag gjorde fel

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte lägga upp montage efter man har fått ban...

Varför ska vi ge dig en till chans? då ja har fattat och förstått mig av min ban som ja har fått och då ja tycker ja ska få en chans till så ja kan bevisa er staff att ja inte kommer lägga upp något mer o då ja har vart bannad nu i 9 månader... så har lärt mig av misstaget

Har du bevis som stödjer din överklagan? file:///C:/Users/tjugo/OneDrive/Bilder/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202026-04-13%20001758.png

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka