Nekad 1johansson | Ban överklagan (Autistikjoistik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejhejhejej/

Ditt Hex-ID: 1100001380a2549

Vad är din discord tagg? 1johansson#4131

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik#0001

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en grabb på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på piren och skulle sälja min bil, sen så när jag stog där så kom det en grabb som jag har bråkat med innan också kom han och sa gubbjävel till sedan slog och sparkade på mig. så jag har ju då all rätt att slå tillbaka, och han som bannade mig bannade ju då mig i 1 dag för jag slog en människa på piren 2 gånger sen sparkade han en gång för att han hades lått och sparkat mig så jag dog nästan innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann, om han hade sett vad som hade hänt innan hade han inte bannat mig. etfersom han stog och sparkade mig kanske 5 gånger när jag låg ner på marken och slog mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad jävla många gånger på min gamla karaktär som icke medlem. men dehär är första gången på denna karaktär tror jag och jag har haft denhär i 2 månader typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning, var ju bara självförsvar då han hade slått+sparkat mig innnan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte eftersom det var självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Du slår utan anledning och finns inget och backa upp dina påståenden + att du kan vänta ut denna ban då du har 40+ bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka