Accepterad 1johansson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? David johansson

Vad heter du på discord? 1johansson#4131

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Saknar att vara det, har varit MA förut men sa upp den för jag inte hade tid. Nu känner jag att jag kommer att ha mer tid att göra det, ta intervjuer osv. Jag gillar att hjälpa mäniskor och tycker att det är kul, jag har alltid mycket tid på mig att hjälpa dom människorna då jag inte har några träningar på kvällarna/eftermiddagarna vilket betyder att jag hade kunnat sitta hela dagen och ta folks intervjuer, Jag har även tid att läsa folks ansökningar och Godkänna/neka dom. Jag vill helt enkelt hjälpa så att unive blir större och större så unive får bättre och bättre rp och få så alla som är WL ska kunna alla regler och även följa dom. jag kommer att kunna ta folks intervjuer när som helst, Jag kommer även kunna läsa allas ansökningar och sedan Neka/Godkänna när som helst på dagen. Jag kommer vara hård när jag tar intervjuerna att dom ska kunna reglerna och följa dom, Annars kommer jag ju såklart neka dom, Jag är alltid trevlig mot folk och jag håller en lugn ton under mina intervjuer jag har tagit, Det spelar ingen roll om min dag varit dålig jag kommer fortfarande vara trevlig vilket som på mina intervjuer osv. Därför vill jag ansöka som Medlemskap Ansvarig igenHär på unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har varit det förut vilket betyder att jag har erfrarenhet inom MA. För att jag är snäll mot människor, Jag kommer att lära dom lite basics här på servern. Jag är aktiv nästan dag in dag ut så jag har tid att ta intervjuer och läsa folks ansökningar, Ni på unive kommer få in mera folk med bättre rp och tro mig, den kommer att spridas ska jag se till att den gör. Jag är aktiv på forumet då jag alltid har det öppet i en annan flik som jag går in på ibland och kollar på bara för att, Vilket betyder att jag ALLTID kommer ha forumet öppet om jag nu blir MA, Om nu ingen annan MA är online så kanske jag kommer kunna ta en eller två intervjuer i skolan då och då, Eller iaf läsa ansökningar. Jag kommer att hjälpa till med Unive så mycket det går, Och det kan jag lova! Jag är väldigt tålamodig när jag tar folks intervjuer, jag tar min tid när jag läser ansökningar, jag läser noggrant! Jag har tidigare erfarenheter av MA och jag vet hur det går till och jag vet hur man gör och vilka frågor man ställer. Därför ska ni välja mig som Medlemskap Ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk Professionellt, Som man själv hade velat bli bemött. Man ska ta emot människor i intervjuer trevligt, Även om jag har en dålig dag så hade jag fortfarande försökt vara så trevlig det går och hålla en så lugn ton det går och bara ställa frågorna som man ska, OM nu någon hade kommit in till min intervju och varit otrevlig, Så hade jag tagit bort personen ifrån samtalet sedan skickat ett PM till hen och skrivit att dom kunde komma ansöka igen när dom var på bättre humör eller när dom börjar bete sig, Beror på vilket det är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En MA ska kunna alla regler och man ska gå igenom dom 2-3 gånger på intervjuer så dom verkligen ska lära sig dom, Och även vara lite hård så att spelarna även följer dom, Man ska se till så att alla har det bra här på unive och inte ta in folk som bara förstör för rpn, för servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla Grundregler vilket är, Meta Gaming, Combat logging, powergaming, NLR, RDM, CopBait, Sunt förnuft, Fearrp, VDM Och man ska inte bryta mot nån av dom här reglerna då det kommer att tas åtgärder. Sedan finns det dom som inte är grundregler vilket är Hets OOC, Staff diss, transaktioner utanför donationssystemet, Lall, Emote abuse, Halv OOC och mycket mer. Man måste inte ta upp dessa på intervjuerna men dom reglerna gäller också och bryter man dom kommer det förmodligen tas åtgärder!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? För det första, Hålla "Lallare" bort ifrån servern, Då dom förstör för andras rp och förstör även för servern. Läsa och Neka/Godkänna Ansökningar, Neka/Godkänna Intervjuer, Få in så många vettiga spelare som möjligt in som WL på servern så Unive växer. Ett till ansvar är att ta så många intervjuer som möjligt per dag, Vara så aktiv som möjligt på forumet så folk slipper vänta på att deras ansökningar får svar, Man ska vara aktiv som MA och svara på intervjuer/Ansökningar, Det är ansvaret man måste ta som MA.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet: Vardagar 14:00 - 22:00 Som jag spelar och tar intervjuer och läser ansökningar: Helger 12:00 - 00:00 Som jag spelar och tar intervjuer och läser ansökningar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka