Accepterad 1Ghostyy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyz.

Vem var det som bannade dig? Snabbe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner någon på en allmän plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss bytt Patent med en vän sen så blev jag bannad av Snabbe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog en felaktig ban pga att han som ville få mig bannad bara skickade klipp när jag slog ner han. Det finns en hel backstory av hela incidenten. Jag och min Kompis Edde är påväg ner till trygghansa för att byta importer. När jag står där vid trygg så ser jag min vän Edde och han andra småfighta lite med ord. Sen så drog han andra upp en ficklampa och började slå min vän. Då tog jag upp en candy cane. Som tydligen var 1 tap men det visste jag fan inte. Men sen så tog han klipp på när han dog och inte på backstoryn. Men såklart sorry för att jag gör detta på allmänt område och där det fanns folk. Det var han som började och det var jag som avslutade. Om någon kallar min vän dåliga saker som busunge eller något då börjar jag slå tillbaka för att det är orespektfullt och ingen i servern ska säga så bara så. Men att slå någon är också fel men kommer aldrig att göra det igen och du kan tro mig. Granskat scenariot med en mod och han sa att det var en ban som inte var så seriös och att han andra också hade gjort fel med att inte skicka hela klippet utan att det är redigerat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkade vdma en grabb och sa ej förlåt eller rpade inte skadorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta detta på en allmän plats och ta det någon annanstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte slå personer bara så allmänt framför andra. alltså sundförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Senast ändrad:
Samt så hållde han i en ficklampa när han hetsade och slog med den flertals gånger finns också på logs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka