Accepterad 1Ghostyy | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? 1Ghostyy

Vem var det som bannade dig? Mrpotato

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög i /me och exakt när dem vårdade mig så sprang jag till min bil och körde därifrån!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krashade sen så såg jag att jag hade blivit bannad av Mrpotato.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog ingen felaktig ban. Jag skrev /me knäskada istället för skottskada i knät. Jag trodde dem skulle fattade det och skriva mer i /me. Men jag skrev knäskada sen så vårdade dem mig utan att vårda skadan. Sen /m a dem mig utan andledning och dem var allmänt lalliga och tog dem ej på allvar. Men förlåt verkligen detta var väldigt fel av mig och detta kommer aldrig hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag körde på någon sen blev jag kallad till support sen så fick jag lära mig att man inte fick köra på någon. Detta var 2021

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att rpa på mina skador och inte springa till bilen. Detta kommer definitivt inte hända igen det lovar jag dig. Vill ej vara bannad köpte krim igår och vill fortsätta rpa normalt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ALDRIG göra om det jag gjorde och om detta händer igen kan du ta värre återgärder. Det är söndag och jag vill fortsätta rpandet! Jag ber dig om en sista chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!!!!

Det är fredag imorgon och jag vill verkligen vara Unbannad så jag kan gå in och rpa! Kommer aldrig göra något sånt här igen. Lovar!!!

Tillbaka