Accepterad 1fug | Ban Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1fug

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199818064245/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ebbc175

Vad är din discord tagg? 1fug

Vem var det som bannade dig? Brommex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 203636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag finishade en grabb istället för att försöka kidnappa och göra scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i ett scenario med syndikatet och då väljer dem att hoppa ut ur bilen och springa och gömma sig bakom några hus i mirror park då väljer ett par grabbar att springar upp på berget och jag åker iväg ett litet tag. Kommer tillbaks och ser att min grabb skjuter mot han på berget och säger att ja ska smälla han, hoppar ut downar han sedan så finishar jag han eftersom han var över 200 meter upp på ett berg och trodde inte jag en chans att kunna göra ett scenario vilket var en låg och tråkigt rp samt val av mig. Det var det fel för jag kunde försökt hunnit upp till han eller skitit i att döda han då han står på ett berg och det finns ingen andledning att döda han då han förmodligen försökte ta sig ifrån brottsplatsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel att skjuta ner grabben och finisha han direkt istället för att försöka kidnappa han och jag har lärt mig av mitt misstag, Det kommer inte att ske igen. Ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt försökt att gå för kidnappning eller skitit i att skjuta grabben då han springer på ett berg och skulle kunnat ha fokuserat på de andra som stod på marken. Jag gjorde ett fel som inte kommer att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att man inte ska finisha folk direkt och försöka gå för kidnappning och göra ett roligt scenario utav det då det blir roliga för båda parterna. Hade en väldigt tråkigt rp i det scenariot och jag har 100 procent lärt mig av mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut!

Tillbaka