Accepterad Cece | Ban Överklagan [brommex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cece1_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
134
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199105225558/

Ditt Hex-ID: steam:1100001443eb356

Vad är din discord tagg? cecexd

Vem var det som bannade dig? Brommex

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-10 190328.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och några andra åkte runt och patrullerade ett annans gäng gänghus. När vi såg någon så jagade vi och försökte kidnappa dom. Unive teamet ser det här som väldigt dålig rp och bryter mot regeln provokationer. Jag tror att ni har tagit upp detta på krim möten också.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precist kört mot en av gängmedlemmarna som körde i en liten bil. Vi åkte till han och han krockade i oss. Där efter så pratade vi me honom och frågade vilka han var me. När han sa vilka han var me så hoppade vi ut och kidnappade honom. Där efter så taggade brommex oss i discord allmänt,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100%. Jag och några andra skulle aldrig gjort det vi gjorde och det bryter mot regeln provokationer. Det har också tagits upp på möten att det har föri kommit och att ni kommer att ta återgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare och jag kommer aldrig gör om något liknande eller bryta mot någon annan regel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt om och skulle hoppat av bilen och sagt till dom att det är ett regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag aldrig ska göra om någor liknande eller bryta mot någon annan regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka