Dubbelpost 1DrTimE1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: 1drtimee1

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? Jag kan vara väldigt aktiv och har mycket kunskap inom staff jag vet flertals kommandon och hur man ska agera i olika sitiostioner jag är loyal till unive och älskar unive jag kommer kunna arbeta som staff 10 timmar om dagen ungnifär.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är fortfarande många lallare och folk som bryter mott regel brott så vi staff måste sammarbeta och agera proffisionellt och vara aktiva för att övervaka olika områden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att sprida ut oss runt om mappen så vi nästan alltid har någon som övervakar någon område så vi kan se ifall någon bryter mott någon regel och inte kan bete sig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är alltid viktigt att agera professionalitet och aldrig vara lallig när man agerar som staff annars folk kommer tro att det är okej att lalla eller att inte bete sig därför ska du som staff visa att vi inte är här för bara lall.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har väldigt mycket tid att spendera vid datorn och kommer då använda denna tid på att vara staff och specca.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror jag har spelar i runt 7 Månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte det är något speciellt jag inte kan jobba inom men jag gillar att jobba inom Event & Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka