Ej Antagen 1DrTimE1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 1drtime1

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa servern allmänt med alla spelarens problem samt med server problem som med vissa spelares rp nivå samt andra problem jag tycker att när spelare t.ex gör reports eller helps ska det komman en staff ibland tillräkligt snabbt för dom ska kunna se regelbrottet tycker inte spelaren ska behöva vänta i flera minuter.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Främst reports ibland när jag gör reports tar det ibland upp till 5+ minuter vilket gör så ibland spelaren kanske loggare eller slutar utan att man har klipp detta är en viktigt del av serverns funktion för att spelare snabbt och enkelt ska kunna kontackta staffs utan några problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer fokusera mycket på reports sant specca visa mina framfötter och se till att med övriga staff teamet att aktiviera oss och tillsammans lyckas lösa allt detta.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Viktitg att agera professionellt såklart för att spelare ska kunna få den bästa hjälpen av oss staffs och hur man agerar proffisionellt är genom att inte lalla osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer fokusera på Staff arbete väldigt mycket kommer vara aktiv upp emot 10H om dagen mer på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? 12 sept 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som helper men har varit MA

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte det är något speciellt jag inte kan jobba inom men jag hade gillat jobba inom Donation & RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka