Nekad 1Björnen | Ansökan till Staff [LUDDE] [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: bigjuke1

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive RP eftersom att jag är passionerad när det kommer till rollspel och att skapa en positiv upplevelse för spelarna. Jag tror på att skapa en gemenskap där alla känner sig välkomna och där vi kan utforska olika karaktärer och berättelser tillsammans. Utöver min passion har jag också tidigare erfarenhet av att vara staff på andra servrar. Det har gett mig väldigt bra kunskaper och färdigheter när det kommer till att hantera olika situationer och att skapa en trygg och en bra spelupplevelse för alla på servern. Jag är bra vid att hantera konflikter i support. Jag kan alla commands som staffs andvänder. jag kommer också hjälpa till med frågor som spelare undrar över. Jag är också en person som är öppen för att lära mig och utvecklas så om någon ger mig kretik så kommer jga ta in det och lära med från de. Jag är alltid intresserad av att delta i utbildningar och intruditioner för att förbättra mina färdigheter som staff. Jag kommer alltid lysssna på vad spelarna har att säga och aldrig vara partisk i ett ärende för rätt ska vara rätt. Jag kommer jag att ständigt sträva efter att göra servern ännu bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Unive rp är en fantastisk server med unika scripts och allmän bra server. Men som alla andra servrar så har den ju också brister så om jag skulle peka på något som kanske inte fungerar helt bra, så skulle det kunna va att vissa spelare inte följer reglerna eller beter sig på ett sätt som skapar en bra Rp för alla. Jag tycker att det är väldigt viktigt att vi alla respekterar varandra och följer serverns regler och riktlinjer för att hålla en trevlig och rättvis miljö för alla spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi, som staff-teamet, på Unive kan arbeta aktivt med att specca ingame ich hålla koll på att alla förljer Unives regler för annars ska de få hårda tergärder för deras reglerbrott. Vi som staff team kan också hålla intruditioner så att folk som inte kan reglerna så bra lär sig dom så att de slipper ban från servern. Tillsammans kan vi lösa problemen och skapa bättre rp på Unive!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att vara ansvarig, respektfull och rättvis i sitt arbete. Det är viktigt för en staff att agera professionellt eftersom det skapar en trygg och pålitlig miljö för spelarna. Att alltid vara proffesinol och bete sig bättre än spelarna spelarna i support ärednde är också väldit vikigt. Genom att vara professionell kan jag bättre hjälpa till, lösa problem och skapa en bättre upplevelse för alla.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardagarna kommer jag hem 16:00 - 00:00. På Helgerna 10:00 - 00:00+ kommer även sitta i support i skolan och kolla logs och hjälpa folk

Hur länge har du spelat på Unive? 1 Månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet av att vara staff på andra servrar jag har rpat i runt 3 år nu så har väldigt mycket kusnkaper och har varit staff på många servrar. Det har gett mig möjlighet att utveckla mina färdigheter inom staff arbete och att skapa en positiv upplsevelse för alla. Jag ser fram emot att använda mina erfarenheter för att bidra till Unive RP-servern!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är kunnig inom alla

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka