Inaktuell 17sparky | Ban Överklagan [Carlsson200]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 17sparky

Vem var det som bannade dig? Carlsson200

Bild på banmeddelande: 648AA344-AD9A-4293-A0D5-717690A49E97.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen skulle kunna springa iväg mitt i en skottlossning och kanske dö istället för att finisha när det finns fler personer kvar. Tycker inte detta passar in till regeln "RDM".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en skottlossning, polisen kom och jag gömmer mig. De skjuter mot mig och jag skjuter tillbaka och försöker springa iväg vid två tillfällen men de fortsätter skjuta. Den näst sista polisen downar jag och finishar för min egna säkerthet då det fanns en polis kvar som levde och han jag downa skulle kunna ställa sig upp när som.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar från ert perspektiv, men jag tycker det var felaktigt. Ska jag låta han leva efter att jag vid 2 tillfällen försökt springa iväg och han fortsätter skjuta? Ologiskt. Jag finishade han för min egna säkerhet och jag hade inte kunnat springa iväg, då skulle han och hans kollega döda mig. Enligt mig var detta felaktigt då det var sista utväg. Jag hade ingen bil och skulle jag inte finishat så skulle jag dött.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit det och lärt mig av alla. Är inte sån som ofta får bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ingenting då jag vid två tillfällen försökt springa iväg men de fortsätter skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att nästa gång låta han leva med en risk att jag dör efter. Jag har varit bannat nu i nån dag och vill bli unbannad då jag tycker inte detta var en rätt ban och ingår inte i RDM. Det var ju bakomliggande scenario innan och jag skjöt i sista utväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Glad Jul 🎄

Senast ändrad:
Jag ber er att kolla ifrån mitt perspektiv så kommer ni tycka samma sak, att detta var en felaktig ban. Iallafall hoppas ni har det gött under denna underbara dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka