- Meddelanden
- 563
- Reaction score
- 18
Berätta vad som hände Det såg ut som om jag hade doxxat han när jag egentligen hade bara sagt vad någon skrev på Limpis tiktok video. Limpis föredetta Sr. Admin då. Jag beskrev vad som hade skrivits inte vad som stog och jag var tabbad ur o snacka med mina vänner utanför unive och jag hade push to talk buggen så man hörde mig ändå om jag var tabbad ur och jag blev speccad och det såg ut som att jag hade doxxat honom.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tror på att man ska alltid ta ansvar för sina handlingar och det gör jag fullständigt till 100% men ni måste också förstå att det lät fel. Det kom ut fel jag har inte doxxat någon i hela mitt liv jag svär på allt och jag tar 100% ansvar om det lät som det men det här är kanske min 22 andra ban överklagan och inte en ända gång har jag sagt att jag har doxxat honom för det har jag verkligen inte gjort. Jag känner till många som tidigare har blivit missförståda som mig och har fått grova bans och i vissa fall har det också varigt en dox ban men dom har fått en andra chans och allt jag ber om är en andra chans för att jag har gjort så himla mycket för servern och servern har gjort så himla mycket för mig. Typ förra veckan blev också min kompis unbannad från en P ban och jag vill också få en till chans och ni vet inte hur mycket jag tänker på detta.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att man inte ens ska ta upp en sådan konversation. Man ska inte tala om det och jag själv skulle ha kännt jätte dåligt om det hände mig. Men jag skulle faktiskt inte ha tagit upp något sådant men jag spred ingenting och jag medvärkade inte ens i dox och det allt är bara ett missförstånd av en föredetta staff.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har inte doxxat honom. Det ända jag gjorde är att jag sa i det samtalet att någon hade skrivit det jag sa aldrig vad som stog för det var bara märkligt och jag skulle aldrig ha gjort något sånt. Det är så fult och jag skulle själv ha mått så dåligt om det hände mig och jag själv är inte kapabel till något sånt. Tro mig jag gick med i denna servern för att rpa inte för att doxxa. Dessutom varför skulle jag doxxa honom om jag inte var bannad eller något sånt. Jag var ju på "toppen" av min rp "karriär" kan man säga jag hade fett roligt med mina vänner. Jag var bitr chef på jönssons, jag var PR ansvarig. varför ska jag göra något sånt om jag vet att jag älskar servern och det kommer få mig bannad. Snälla bara ge mig en till chans jag svär på heder o samvete jag har inte doxxat någon speciellt inte honom
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes