- Meddelanden
- 425
- Reaction score
- 10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? domstolen
Vad heter du IRL? ahmed
Vad heter du på discord? 100gubbenn
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer börja med att kolla samtliga anställda om det finns några annars så kommer jag anställa ny personal inom dom olika yrken vi har dommare, åklagare, sekreterare , nämdemän och värdar sedan kommer jag att ha ett möte med personalen [ detta ska inte ta långt tid ] jag kommer efter dett skicka ut att vi har öppet så att folket kan ringa eller komma in med stämmningar anmälningar osv jag kommer ochså att ta i kontakt med polisen så att dom kan börja skicka in fall till oss så kan vi börja med att ha rättegångar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef där så har jobbat där ett tag så jag vet hur man har en tingsrätt tar ärenden osv
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope
Har du läst våra Regler? jaa
Vad heter du IRL? ahmed
Vad heter du på discord? 100gubbenn
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? ag kommer börja med att kolla samtliga anställda om det finns några annars så kommer jag anställa ny personal inom dom olika yrken vi har dommare, åklagare, sekreterare , nämdemän och värdar sedan kommer jag att ha ett möte med personalen [ detta ska inte ta långt tid ] jag kommer efter dett skicka ut att vi har öppet så att folket kan ringa eller komma in med stämmningar anmälningar osv jag kommer ochså att ta i kontakt med polisen så att dom kan börja skicka in fall till oss så kan vi börja med att ha rättegångar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit chef där så har jobbat där ett tag så jag vet hur man har en tingsrätt tar ärenden osv
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope
Har du läst våra Regler? jaa